SZUKAJCIE A ZNAJDZIECIE

czwartek, 8 maja 2014

PODZIEL SIĘ SWOIM GUSTEM FILMOWYM: Justyna Dudkiewicz (z blogu ZACIESZ, sklep muzyczny INFERNUM MEDIA)

Coraz częściej swoim gustem filmowym dzielą się tutaj ze mną blogerzy wszelacy. Nie tylko filmowi, ale też kulturalni. Tym razem spowiadała się panna, której serducho bije dla metalu! Justynę nie raz widywałem na koncertach szczególnie w Olsztynie, można by rzec, że jest starą wyjadaczką mimo młodego wieku. Cieszę się, że na kino także znajduje czas, przed Wami jej osobista lista ulubionych filmów. Chcecie podesłać swoją? Żaden problem, wystarczy, że pykniecie maila pod fkrbzm@gmail.com z podanym imieniem i nazwiskiem, krótkim opisem czym się zajmujecie (linki do waszych stron mile widziane) oraz w miarę aktualnym zdjęciem! Akcje będzie żyć, dopóki będziecie brać w niej udział! A teraz zapraszam do czytania! 



Jestem Justyna, ale dla większości ludzi znana jako Zaciesz. Mam 26 lat i każdego dnia staram się spełniać swoje marzenia. Muzyka metalowa zepsuła mnie już dawno temu i tkwię w tym zepsuciu nadal. Bloga założyłam by móc dzielić się swoją pasją i zarażać ludzi ciężkimi brzmieniami. Od pewnego czasu organizuję koncerty i powoli spełnia się mój sen. Dodatkowo mam już swój mały sklep z płytami i gadżetami muzycznymi, który może kiedyś będzie moim jedynym źródłem utrzymania. Póki co małymi kroczkami zdobywam kolejne punkty z mojej listy rzeczy do zrobienia przed śmiercią. Jeśli lubicie czytać i kochacie gdy muzyka rozrywa Was od środka to wpadnijcie na www.zaciesz.com


Moja lista:


LAS VEGAS PARANO (1998, reż. Terry Gilliam). Za wykręconego Depp'a , obrzydliwe narkotyczne wizje, klimat paranoi. Jest zdecydowanie moim ulubionym filmem.


REQUIEM DLA SNU (2000, reż. Darren Aronofsky). Za decyzje bohaterów, dramatyczne sceny, pokazanie więzienia w jakim się sami zamykamy, niesamowite ujęcia i szczegółowość szczególnie po wzięciu działki. No i muzyka Clinta Mansella! Każdy ją zna i za każdym razem przeżywa się ją na nowo.


ZIELONA MILA (1999, reż. Frank Darabont). Za pokazanie dobra i zła w taki okrutny sposób, magię i proste mądrości oraz za to, że wbija w fotel.


SKAZANI NA SHAWSHANK (1994, reż. Frank Darabont). Za wspaniałą kreacje Tim Robbinsa, księgowy to nie jest taki zły zawód i pokazanie ile trzeba cierpliwości by w końcu osiągnąć swój cel.


BEZ LITOŚCI (aka PLUJĘ NA TWÓJ GRÓB) (2010, reż Steven R. Monroe). Za pokazanie czym jest prawdziwa zemsta i to w wykonaniu kobiecym, za odważne sceny gore, za zrycie mnie totalnie, że chcę oglądać więcej takich filmów.


PULP FICTION (1994, reż. Quentin Tarantino). Za genialne dialogi, krew, monolog Samuel L. Jacksona, muzykę i oczywiście za scenę ratowania Mii.


FULL METAL JACKET (1987, reż. Stanley Kubrick). Za odwrócenie normalnego porządku świata i zasad moralnych, sadystycznego sierżanta Hartmana, dehumanizację jednostki poprzez wojskową musztrę.


CZAS APOKALIPSY (1979, reż. Francis Ford Copolla). Za zapach napalmu o poranku, "The Ride Of The Valkyries" podczas kultowego ataku na wioskę, alegoryczne przedstawienie konfliktu amerykańskiej "moralności" i koszarowych ideałów z wojenną rzeczywistością oraz za konfrontację Willarda i Kurtza opatrzoną muzyką The Doors.


CO MI ZROBISZ JAK MNIE ZŁAPIESZ (1978, reż. Stanisław Bareja). Za to, że rozśmiesza mnie za każdym razem, nigdy się nie nudzi, doskonałe dialogi, za kierownika delikatesów oraz za to, że Warszawa bez nachalnych reklam była piękna.


HYDROZAGADKA (1970, reż. Andrzej Kondratiuk). Za Maklakiewicza, groteskowość, nietuzinkowy humor, kultowe już hasła typu " jestem bezwzględnie inteligentny" czy "będziemy uprawiać miłość francuską - zdejm kapelusz".

ZACIESZ znajdziecie podhttp://www.zaciesz.com
ZACIESZ na FBhttps://www.facebook.com/zacieeesz?fref=ts
INFERNUM MEDIA znajdziecie pod: http://www.infernum-media.com/pl/Default.aspx
INFERNUM MEDIA na FB:
https://www.facebook.com/pages/Infernum-Media/449801915128550?fref=ts

1 komentarz: