SZUKAJCIE A ZNAJDZIECIE

wtorek, 24 grudnia 2013

HOŁ, HOŁ, HOŁ, WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU


Kochani czytelnicy! Z okazji świąt Bożego Narodzenia życzę Wam:
spełnienia wszystkich marzeń
smacznej kolacji Wigilijnej
żebyście się nie pozabijali podczas składania sobie życzeń opłatkowych
żeby prezenty Was nie rozczarowały, a Mikołaj nie nasrał do pudełek/kominków etc.
coby wódeczka na Pasterce była zimniuteńka
coby wam psy/koty/inne zwierzęta choinki nie niszczyły
by kaca po Pasterce nie było
wierzącym życzę by wiary nie tracili, niewierzącym by mieli wciąż wyjebane i żyli po swojemu
i w ogóle życzę Wam wszystkiego co najlepsze! 



A z okazji zbliżającego się Nowego Roku 2014 życzę Wam:
żeby warstwy cebuli odpadły z naszego kraju (marzenie ściętej głowy)
mniej programów typu Trybson Shore
więcej dobrej muzyki i filmów, by młodzi ludzie się na kulturę nie wypinali
więcej dobrych polskich filmów (niech "Pod Mocnym Aniołem" będzie wyznacznikiem przyszłorocznych produkcji
żebyście osiągali wyznaczone sobie cele i byście pomagali mi osiągać moje, jeśli Wasza drobna pomoc będzie mi potrzebna
dużo zdrowia Wam życzę, potrzebne nam jest bo w tym kraju chorować to tragedia
cobyście za chlebem do innych krajów uciekać nie musieli
szczęścia w szkołach, na uczelniach, podwyżek w robocie i epickich tras koncertowych (tym co grają i tym co na gigi chodzą)
szczęścia w miłości i duuuuuuużo seksów!



A czego życzę sobie? Cierpliwości do tego co robię, wielu zrytych filmów, seriali, muzyki, całej masy nowych fanów (czyżby 17 000 jeszcze przed Nowym Rokiem?), coby moja kobieta ze mną wytrzymała, zdrowia i coby mi oczy nie wysiadły od ślęczenia przy kompie. I marzy mi się wygrać konkurs na Blog Roku 2013 w czym mam nadzieję mi pomożecie już na początku przyszłego roku. I obiecuję wiele ciekawych opisów filmów na FB, nowych działów i całej masy coraz ciekawszych i lepszych pod względem ortograficznym i interpunkcyjnym artykułów. I stylistycznie też postaram się by były bardziej ułożone! Dzięki, że chciało Wam się to wszystko czytać! Jeszcze raz Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku 2014! \m/ 

P.S: Nowe wpisy prawdopodobnie dopiero w przyszłym roku, a jakby mnie nie było na fanpage to znaczy, że świętuję! Pozdrawiam - Dominik Stankiewicz (aka D. D. M.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz